Makluman
Untuk makluman, Pasukan Helpdesk HRMIS JPA tidak membuat tindakan set semula ID dan Kata Laluan pengguna di peringkat agensi atas faktor keselamatan. Sehubungan itu, pengguna HRMIS boleh mendapatkan bantuan secara terus daripada Pentadbir HRMIS Agensi masing-masing. Maklumat Pentadbir HRMIS Agensi boleh dirujuk melalui pautan http://www.eghrmis.gov.my/index.php/direktori. Harap maklum.

MAKLUMAN : Sukacita dimaklumkan bahawa bermula 1-31 Ogos 2015, Helpdesk HRMIS JPA tidak akan beroperasi pada setiap hari Sabtu.Sekian Harap Maklum.

Bagi peminjam PTPTN, anda boleh menyemak maklumat pinjaman anda di Modul Pengurusan Rekod Peribadi > Rekod Peribadi > Papar Rekod Peribadi > Tab Pendidikan > Klik hyperlink Papar Maklumat Penajaan/Pinjaman (Aplikasi HRMIS2.0 sahaja). Sumber data adalah daripada PTPTN

Kata Laluan tidak sah. Sila masukkan Kata Laluan sekali lagi.